lördag 12 februari 2011

är på ett uruselt humör...

när jag inte kan få min äkta hälft att fatta att vi bör byta vår trånga tvåa, som jag ville att vi skulle ta av olika praktiska skäl p g a mitt handikapp, men som jag nu gärna byter mot en trevlig trea med 26kvm mer boyta och lika handikappvänlig. Fler garderober, 2 klädkammare, större kök, större vardagsrum, större sovrum, och en massa kul i huset som t ex restaurang med mat för 45.- och frissa, bibliotek, kiropraktor, motionsrum med bastu, datarum, konstrum, sy- och vävrum och mycket mera. Jag kan inte få in i mitt huvud att man kan vara så tjurig så man inte ens kan gå och titta. Det enda minus är en mindre balkong. Och naturligtvis lite mer i hyra 500.-/mån, men fortfarande inom budget. Stora promenad- och parkytor runt omkring. Nära till centrum. Jag är så fruktansvärt trött på detta ständiga motstånd till förnyelse. Hur orkar man bara vara så tjurig. Har god lust att svära åt alltihop. Förb- karlar.

1 kommentar: