fredag 11 juni 2010

Angående sjukhusmaten...

så vill jag göra ett inlägg. Den sjukhusmat jag nu har fått under tio dagar på Huddinge sjukhus har varit MYCKET BRA, både smakmässigt och utseendemässigt. Den serveras i en vit plasttallrik, kanske trist men man kan få den serverad på tallrik om man ber om det. Menyn är också mycket omväxlande så under tio dagar fick jag först sista dagen se rätter återkomma som jag såg första dagarna, men jag hade nya att välja mellan om jag det ville. Så jag ger Sodexo fullt godkänt för den mat de har serverat mig.

2 kommentarer:

  1. Hallo!
    Men inget går upp mot Lokes grillade hamburgare va?!
    Ha det bra!
    Kram från oss alla

    SvaraRadera
  2. Hallååååååååååååååååååå!
    Nu får du nog uppdatera va? ;-)
    Jag vill ju läsa!
    Kram från oss alla
    Trevlig helg!

    SvaraRadera